Erillisverkkojen vuoden 2024 asiakaskokemustutkimus paljastaa: NPS 35, asiakkaat valmiita tiivistämään yhteistyötä
”Olemme kiitollisia asiakkaillemme heidän rehellisistä palautteistaan, jotka auttavat meitä kehittämään toimintaamme entisestään”, asiakkaat-osaston johtajat Ilari Hatakka ja Mika Lehto kertovat.
”On erityisen rohkaisevaa nähdä, että 40 prosenttia asiakkaistamme haluaa tiivistää yhteistyötä kanssamme, vaikka NPS-lukumme laskikin vuodesta 2023 jopa 13 pistettä.”
Asiakkaat mieltävät Erillisverkot luotettavaksi ja asiantuntevaksi
Asiakkaiden kokema kilpailuetu (28 pistettä) on erinomaisella tasolla, ja Erillisverkot on saavuttanut tavoitellun brändimielikuvan luotettavuuden ja asiantuntemuksen suhteen. Erillisverkkoihin yhdistetään usein termit turvallisuus ja varmuus. Tutkimus kuitenkin osoittaa, että yhtiöllä on parannettavaa operatiivisen tehokkuuden ja muutoskyvyn osalta.
”Tunnistamme, että vaikka saavutamme monilla alueilla erinomaisia tuloksia, meidän on jatkuvasti pyrittävä kehittämään toimintaamme vastaamaan asiakkaidemme odotuksia ja tarpeita paremmin. Muutoskyky onkin asetettu tämän vuoden tutkimuksen perusteella keskeiseksi kehityskohteeksi”, Hatakka ja Lehto sanovat.
Erillisverkot sitoutuu asiakaskokemuksen jatkuvaan parantamiseen ja arvostaa asiakkaiden antamaa palautetta, joka on keskeinen osa palveluidemme kehittämisprosessia.
Tutkimuksen taustat
Erillisverkkojen vuotuisen asiakaskokemustutkimuksen toteutti Seedi oy syys- ja lokakuussa 2024. Asiakaskokemustutkimuksen kohderyhmä muodostui Erillisverkkojen asiakkaista sekä sidosryhmistä. Puolustusvoimilta, Rajavartiolaitokselta ja poliisilta pyydettiin tutkimukseen erilliset tutkimusluvat. Lisäksi asiakkaita ja sidosryhmiä tiedotettiin tutkimuksesta ennen sen toteuttamista.
LISÄTIETOJA